Magia siłowni

Magia siłowni

Wielu ludzi chce zadbać o swoją sylwetkę zwłaszcza, jeśli wcześniej była ona zaniedbana. Można, by powiedzieć, że jest to jeden z pierwszych argumentów, które przemawiają za tym, że warto dzisiaj chodzić na siłownie. Najczęściej do tego typu eksperymentów namawia się osoby szczupłe, które dzięki siłowni mógłby przybrać na wadze. Warto też wybrać taką siłownię, która znajduje się blisko naszego miejsca zamieszkania, ponieważ, wtedy nie musimy tracić dodatkowych funduszy na dojazd. Z pewnością początkujący powinni spokojnie podejść do pierwszych ćwiczeń. Właściwie to nasze mięśnie oraz cały organizm muszą najpierw przejść proces niezbędnej regulacji dlatego też potrzebujemy przynajmniej paru tygodniu na przyzwyczajenie się.

Instruktor potrzebny od zaraz

Oczywiście sami nie powinniśmy dobierać ćwiczeń treningowych jeszcze za mało wiemy o nich i możemy w ten sposób doprowadzić do szybkiej kontuzji. Ćwiczenia powinny być wybrane przez instruktora. To właśnie taki opiekun ma za zadanie przygotować nas do wszystkich zajęć. Dzięki jego pracy osiągniemy założony cel i nie narazimy swojego zdrowia na szwank. Dzięki siłowni możemy w bardzo krótkim czasie rozbudować naszą klatkę piersiową zwłaszcza, jeśli będziemy korzystać z tak zwanych ćwiczeń oporowych. Siłownia to nie tylko fajny wygląd, ale i satysfakcja z poprawy własnych osiągów. Jeśli przebiegniemy więcej kilometrów na bieżni, czy też podniesiemy większy ciężar nie tylko szybciej zauważymy efekty ćwiczeń, ale także odniesiemy taki mały sukces.

Ćwiczenia

Ćwiczenia na klatkę piersiową nie należą co prawda do tych najłatwiejszych, ale mimo wszystko aby osiągnąć swój cel musimy włożyć w nie wszystkie swoje siły. Jeśli chcemy szybko rozwinąć wszystkie elementy naszego ciała to warto zastosować suche wiosła. W takim ćwiczeniu działają nie tylko pośladki i i nogi, ale też barki tułów i ramiona. Najpierw jednak wypadało, by się nauczyć ćwiczyć na takim urządzeniu. Musimy wszystko wykonywać z właściwą techniką ruchu przy maksymalnie wyprostowanych plecach i nogach ciągnąć przyrząd do siebie. Nasze nogi muszą być równolegle ustawione kolana w żadnym wypadku nie mogą zbliżać się do siebie, ponieważ jest to poważny błąd, którego musimy unikać. Obciążenie w tym ćwiczeniu jest zmienne a wszystko zależy od naszego stopnia zaawansowania.

o autorze

Tomasz Płomiński


Artykuł pochodzi z serwisu:
Albercik.pl – darmowe artykuły do przedruku na strony www

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.